FITRAH's Followers

Thursday, May 12, 2011

Selamat Tinggal







Selamat tinggal blog.. Ada masa kita jumpa lg.. Mungkin utk 1 post lg.. atau post2 yg seterusnya, mengikut masa dan rasa.








dr minda dan hati ke susunan abjad pd skrin.. mungkin yg terakhir di sini.. setiap yang bermula, pasti akan ada akhirnya..


Pentas Drama
menjauh dlm definisi sendiri lebih kelat terasa, biar mereka tidak mengerti biar mudah lelah tersembunyi. Hidup ini bagai sebuah pentas drama. di tengah-tengahnya kita berdiri melakonkan watak sendiri. ada suka ada duka. sesekali bersenandung sayu, ada juga mengukir senyum, gelak ketawa, tangis hiba. ya. Perjuangan di tengah pentas drama tidak berhenti selagi belum masanya.



Anak Kecil
kulihat anak-anak kecil ketawa girang, bernyanyi riang. tanpa masalah menjadi bebanan. anak-anak kecil begitu naif dalam dunianya sendiri yang penuh warna-warni. sedangkan di tepinya seorang dewasa dalam keresahan berdiri atas dunia yang hampir tamat usia..


Doa

Doa satu pengabdian seorang hamba kepada Yang Kuasa. Membuktikan kita lemah di sisiNya. Dia Maha Mengetahui, mengetahui apa yang ada di hati tapi ucapan doa itu lebih bererti..


p/s: Doakan sy.. Sy mendoakan anda semua selamat dunia dan akhirat.. InsyaAllah..





from google..














No comments: