FITRAH's Followers

Wednesday, July 08, 2009

klasik fm? layannnnn...

8 JULY 2009

aicheeet!! da lama benor x update blog..
don't know what to write..
mcm blur2 gitu..
tp actually xblur pn..
cuma.. cuma.. aku da tkena pnyakit 'lazy bone'..
ada xmedicine utk ubt pnyakit ni?
err.. klau ada.. bgtau ler..

hurm.. aku tgh layan blues ni sesambil dgr radio..
nk tau chanel radio per?
aku britau karang, korang bkn nk caya pn..
ni aku tgh layan KLASIK FM..
srius ni..

huh! chittt..
cmne lak aku blh dgr klasik fm ni?
adakah aku ni seorg pencinta music kroncong or zapin or len2 music yg staraf dgn umo arwah atuk n bonda tcinta??
ye.. aku mmg ske zapin..
tapi ske nari jer..
i2pn sbb tpaksa..
klau xnari, aku gagal..
klau gagal, kna repeat subjek..
klau kna repeat subjek, kompem2 le aku dpt gpa rendah..
sanggup???
aku awal2 lg xsanggup..
so, aku yg 'keras' ni pn mnari la dgn bsungguhnyer..
mcm kartun mickey mouse pn ada, xpn cm ayam yg tgh kepak2 tu..
tp aku xpduli semua tu..
bg aku nothing is imposible in this world..
so, to reach something i wish to, i just need to work hard..
i wouldn't give up for a second...
begitu juga dgn anda skelian..
skian... c u again.. slamat jln..

6 comments:

mamai said...

klasik FM...tak sama dengan sinar FM ker

zaira fitrah said...

xsm.. klasik fm lg klasik gle lgunyer.. huhu.. cuma ada ari ttentu d waktu mlm slps kul 12 ada r lgu awal 80-an 90-an.. klau siang2 slalu lgu awal 60-an, 70-an.. ceh.. mcm terer je sy m'explain kn nyer..

riBEna said...

boleh ar aja zapin ek
hehee~

zaira fitrah said...

huhu.. sudah lupa la dik.. klau nari pn cm badut sarkis jer.. huhu...

Firol said...

Macam Otai je gayanya

zaira fitrah said...

err... saper otai? i ke? huhu...