FITRAH's Followers

Thursday, March 10, 2011

SAYA SANGAT SUKA BIOSTATISTICS.. huhu.. :(

Sangat-sangat pening sekarang ni. Dari tadi di depan lap top tapi baru sebaris ayat je tulis. Kalau merapu meraban dalam blog ni bnyak pulak ideanyer. Adooii.. stress..

Macam mana ni.. esok Encik Khairil garang tu dah la nak tengok. Saya dah fed up nak buat literature review ni. Last week pening kepala buat introduction. Kenapa perlu buat research ni? Kenapa? Why? Why?

Rasa macam malas jer nak pergi kelas esok. Encik Khairil tu tak habis2 dengan si Nadia dia tu.

Last 2 weeks masa saya nk tunjuk article yg baru 10% saya dan kumpulan buat, dia hanya tengok sekali imbas jer. Suka menaikkan marah orang. Kan tak pasal2 saya panggil dia semula and cakap macam ni

"En. Khairil, boleh tak tolong tengok semua yang kteorang buat ni? Yang objective ni betul tak? Yang ni pulak?" kih3..

Ala.. esok kena belajar chi square lak. Nak analyze data. SPSS oh SPSS... silalah bagi kerjasama dengan saya.. Janganlah buat kepala saya pening lagi k.. huhu


 


 

No comments: