FITRAH's Followers

Tuesday, April 26, 2011

Dalam hati ada Hijau



Petang dah muncul
matahari nak terbenam
saya keluar bilik
duduk di depan pula
saya suka-suka
berbloging saja
hati ceria walau exam lusa aje..
~Lalala


(sila nyanyi ikut irama lagu kanak2 mcam kita kat sekolah dlu ok!)



Tak pe. exam lusa bukan esok.. (zahirah like this. Dush2!!)

Rasa nak bercerita. Rasa ketagih yang amat nak menulis dengan hati. huwaa.. macam mana tu?

Nak bercerita la. tapi macam mengumpat la pulak nanti. tak pe.. tak pe.. mengumpat itu kan harus especially dlm keadaan macam ni.

Saya ni bukan apa. Masa dalam bilik air tadi, tetiba jer teringat kat seseorang. Ha! tu mulalah fikir bukan2 tu. ish3..



Ceritanya macam ni.. Jeng3..






....................












........












.....












..






Rasa macam malas lak nak bercerita. Kalau saya bercerita nanti banyak sangat lak kemungkinannya.. Mesti panjang berjela sampai jari jemari ni rasa nak lempang jer muka tuannya yang comel ni. Tak pun nanti masa tengah2 best menaip, saya boleh bertukar jd incredible huck (tak ke naya tu). tak pun saya boleh jd emosional tahap boleh tadah air mata kasi hantaran puteri Gunung Ledang (sape nak pujuk nanti? ce cakap sikit..)




note:




susah hati tgk pokok hijau yg awa bagi tu.. Daun dah kuning2 macam nak mati jer. maafkan aku yer hijau sbb kasi baja salah kat kau. ingat tu baja tahi kambing yang su bawak dari kampung. rupa2nya baja yang Shahrul beli kat cameron. baja tu mmg da terlebih hebat sangat. dah 2 pokok musnah sbb baja tu- pokok daisy n pokok bunga merah pelik yang Sharul beli masa kat cameron. huhu.. sedih2. Harap2 hijau akan kuat semangat mcm tuannye ni (hua3.. euwwwww..). Anyway, dah cuba menyelamatkan hijau. dah cuba neutralized kn effect baja tu. tukar tanah je belum lagi ni (Rasa pH tanah dah berubah ni..). ate, nak cari mana tanahnya. nak g sg buluh tak ada kereta available pulak. Hari Isnin nak suruh mak bawak balik la. biar hijau bahagia duduk di Cheras.

No comments: