FITRAH's Followers

Thursday, November 12, 2009

Ini cerita saya!.

kali ni sy ambik kputusan utk update blog scara pukal memandangkn sekarang sy telah menjadi super woman yg t'sgt la bz.. hahaha.. sila la bc catatan sy ni klau rajin. kalau xrajin, sila xyah bc.. Huh!

kisah saya no. 1...

Graduation day 26 Oct..
konvokesyen ke-71.
sidang ke-18..
giliran ke-919.. yippie!!




Diapit oleh 2 manusia t'tnggi di dalam kelas.. heee..



Aichitt, mortarboard senget! ha.. bunga tu sy rembat drpd k.jun. Ala pnjam jap je pn.. mcm da ckp, mak n abah xbeli pn bunga utk sy.. Abah ckp, m'bazir je beli bunga tu. nnti da kering, campak dlm tong sampah. ye ke? stakat ni sy xpernah campak dlm tong sampah pn lg. haha.. Anyway, mak n abah da janji nk belikn jam tgn baru utk sy.. weee~ :)




ske ler sgt.. pdhal ni baru permulaan. perjalanan masih jauh lg.. hrp maklum.

kisah suka
2..

30 October..
hari ni last day sy mengajar..
weeee~~
seronok tp sedih..
ohh.. perasaan apakah itu??



Jamuan perpisahan utk sy dan CT. Akhirnya dpt juga sy mkn yogurt cheese cake.. 2 pn sbb sy yg beli sendiri.. hoho..


Hari ni utk makluman, sy dpt hadiah. anak2 murid yg tercinta telah menghadiahkn sy:
* sehelai jubah (singkat sikit)
* sehelai tudung ( ni sy agak mesti dia ambik tudung mak dia cz ada bekas2 cucukan pin di tudung tu.. heee..)
* 10 btg pen biru kilometrico
* 2 btg pen berwarna hitam n oren
* 1 btg pen pelbagai warna yg mcm da dgunakan.
* 2 cawan comel
* seutas rantai yg da ....
* kad hr ry, hr jd n hr perpisahn- lbih drpd 10 kot

ok.. tujuan sy bgtau ni sbb sy nk ckp, anak2 murid sy sgt baik.. hehe.. diaorg ni tnggal kat kg pedalaman. mmg susah nk ke bandar. ada tu yg da sbulan xkuar dr kg tu. mak ayh kebanyakannya kerja kg je. w/pn, diaorg tak mampu tp masih bersusah payah mencari sesuatu utk dberikan kepada sy. Rs terharu sgt.. ada tu yg xmampu nk bli pape, bt kn kad utk sy (mcm tau2 je sy ske kad.. hehe) w/pn ada sesetengah barang yg xblh dgunakan, sy tetap akan simpan semuanya sbg kenangan. huhu.. sedey.. rindu kat diaorg. rs syg..

kisah no 3..

err.. rsnya tpaksa dtangguhkn dulu.. super woman diperlukan seketika buat ms ini. sekian, harap maklum.. Bertukarrr!!!

4 comments:

cpj said...

sedehnya dah tak jadi cikgu...cpj akan tetap jadi cikgupj sampai pencen.Mudah-mudahan badan sihat sampai tua.kihkihkih...

zaira fitrah said...

tu la cpj.. sedih da xjd guru..rindu kat anak2 murid.. huhu.. sy doakn cpj sntiasa sihat utk teruskn tugas mulia 2.. :)insyaAllah.. teruskan lah perjuangan..

juliana said...

em...jgn lupa kami kat guai ni ek...kak ju bangga dgn zahirah...sedaya upaya cuba jadi guru yg terbaik utk anak2 kg guai...

zaira fitrah said...

thanx k.ju.. xkn blh lupa. tu pngalaman, mungkin sekali dlm hidup.. haha.. (double meaning?. anyway, thanx for evryting. you helped me a lot.