FITRAH's Followers

Sunday, October 18, 2009

Apa nak jadi dgn sy ni??

18 October 09

sy tgk jam.. da kul 2.oo pg.. cpt2 sy ke bilik air, ambik wudhu'. solat pg2 ni bagus. pg2 indah permai ni sy sure rmai yg da tdo. ni sy tuju kat ahli kluarga sy t'utamanya cz mereka ni sgt suka tdo awal. ada yg kul 9 mlm da tdo.. hoho.. awal btul.. jgn bngun lambat sudah..

eh2.. cite t'putus td.. stelah bentang sjadah kat ruang dpn (ni kes xnk kaco org dlm blik tu tdo .. aiceh wah) , sy pn cuba la solat dgn tertibnya. slps sy m'beri salam, ada 1 lembaga bdri btul2 dpn sy. muka punye la srius..

lembaga tu tnya: "ni solat sunat pe tgh2 pg ni?"
sy jwb: err.. solat la..
lembaga tu: ye la.. solat pe nyer?
sy jwb: err.. solat sunat isya', abah.. ~erk.. kantoi sey.. hoho.. kn xpasal2 kna perli..

bgus2.. org len bgn solat sunat.. sy bgn utk solat isya' ek.. tp bgus la drpd sy xsolat langsung kn. tp sy still bharap sy dpt istiqamah solat di awal waktu.


note sy:
esok balik smula ke Temerloh.. apa yg da berlaku, dah sy slesaikn rsnya.. start dr ari isnin, sy akn bz. bz nk uruskn urusan2 rasmi.. projek mural sy pn xsiap2 lg huahua.. lg smnggu lak konvo. n lg sminggu gak ada prubahan yg akan berlaku kpd sy. erm.. bnyak benda xuruskn lg ni. huwargh!! apa nk jd dgn sy ni?? err..jd manusia yg comel la.. bru syok kn.. hoho.. action carmen! beep beep beep!!

8 comments:

Privacy_Resident said...

oh solat sunat isyak ye. :D

yoro okino said...

uishh ingt lembaga aper..
risauu plak
huhuhu

zaira fitrah said...

privacy resident:
err.. cm2 la nmpaknya hua2..

zaira fitrah said...

yoro okino..
i2 la antara lembaga yg sy takuti.. eh2.. x2.. bkn takuti tp segani.. aiceh.. hoho.. kna pelempang bru tau nk takut sy ni kang.. hik3

mamai said...

dah terlanjur bangun solat tu buat la solat sunat apa-apa yang patut

meo188 said...

bagusnya awak :)

singamaraja said...

Salam ziarah dari Singamaraja

CoOkiE MoNSter said...

eh,ingat lembaga apela td. baru je nak feeling ala2 mistik. hehe..