FITRAH's Followers

Monday, September 21, 2009

Salam Aidilfitri...

21 sept 09 = 2 Syawal 1430 Hijrah, ry ke-2.. hoho..


ramadhan sudah 2 hari berlalu..
dalam diam, rs rindu xsudah..
pastinya yg lepas itu sentiasa dirindui..
dan yg pergi sentiasa dikenang..

syawal yg tiba
bt sy bahagia..
tp adakala bt sy berfikir..
cukupkah amalan sy di bulan Ramadhan?
sudah benar2 kah sy hayati bulan barakah itu?
sesungguhnya hanya Dia yg Maha Mengetahui..



da lm x update.. sedar2 jer da ry ke-2 ek rupa2nya kita ni.. hihik.. :) da ry baru ler nk bertandang ke sini.. bln puasa cuti jap.. aiceh.. ye ler.. tpaksa bercuti ada la.. anyway, ry ni best! sbb xyah ke sekolah selama smingu!! yahoooo!! haha.. seronok wei dpt cuti.. rs lapang dada.. jiwa tenang. kepala x rungsing..

actually aku ni baru jer balik dr phg, baru jer smpai kat cheras yg indah permai ni. ewah... bonda n ayahanda ry ptama kat phg thn ni. ry kat ruma ank2 lak ek. bagus mak ayah aku ni.. huhu.. lps Maghrib nnti nk balik Pdg Rengas, Perak lak.. sok along, abg, k.ena n sume akn bkumpul kat rumah arwah atuk.. yey.. reunited!! dpt la jumpa anak2 sedara. err.. mknanya sok aku kna diperas ugut utk bg dt ry la ek.. aiseyman.. lari2!!! lari drpd budak2 kecik yg tcinta itu!!

note kecik comel cm aku. (haktuih!!!) :
mohon maaf andai ada rakan2 di luar sn terasa hati dgn tingkah laku sy, penulisan sy mahupn perkataan yg keluar dr mulut sy.. sy hanya manusia biasa yg kdg2 leka dgn keindahan duniawi hingga tidak sedar setiap apa yg sy lakukan mengundang kemarahan ataupn kesedihan bg pihak lain..

~zaira fitrah~


4 comments:

mamai said...

seronok yer beraya...cuti lama jgn buka pun turut cuti hehehe

cpj said...

lepas raya, zf balik ke pahang semula atau dah serik? carilah kerjaya yang sesuai dengan fitrah...hehe..

zaira fitrah said...

mamai..
xla sronok braya, sronok lg puasa.. tp sronok gak la.. hoho.. yg plg sronok sbb cuti lm.. kui3..

zaira fitrah said...

salam cpj,,
lps ry sy blik phg smula.. sok nk blik pn.. huhu.. skejap je ms blalu.. serik tp xsmpai hati nk bhenti, rs syg kat dak2 tu.. hoho..