FITRAH's Followers

Monday, August 24, 2009

Farah's weeding

24 August

9/8 ari 2.. aku g kenduri kahwin farah..
x-classmate aku ms kat pj..
muda stahun drpd aku tp jodoh dia cpt ckit drpd aku.. hahaha..

rumah Farah kat Mentakab je.
so, aku drive jer la dr Temerloh ke rumah dia.
kbetulan mnggu tu mak n abh dtg melawat..

bestnyer sbb dpt jmpa kengkawan yg len ari tu..

..
hoho.. posing dpn pintu..


gambar nyer blur2 ckit..
tp masih blh nampak kn muka aku yg
comel tu.. kn? kn?
hikhik..



wei,.. apesal gmbar kiter je ni? gmbar pngantin mn???
aper?? pngantin da gi honey moon kat pulau kapas??



ni ler pngantinnyer.. Faradila Eamy Jaar and Zul (nm penuh da xingat)..



bgambar jer.. bile nk mkn wei??




Patutnya aku duk atas kerusi tu tp
memandangkn xde saper nk duk dgn aku so, tpaksalah aku berdiri.. huwargh!!


nota kecik comel:

bile tngok org kawin rs cm best la ek.. haha..

6 comments:

eleza737 said...

hahaha nak tgk gambo pengantinnnn!

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

nengok orang kawen cm best eyh??

bila lagi nk kawen???

zaira fitrah said...

eleza..
nnti akak upload ek syg.. kui3.. nk cpt, g buka friendster farah.. bnyak gambor2 pengantin kat c2.. hehe..

zaira fitrah said...

Gadis Kampung Separa Bandar..
huhu... bila nk kawin ek?? xtau la bile. mayb 6, 7 thn lg kot.. aiceh.. msalahnyer calon xder lg ni.. meh2 tlg carikn utk sy.. hoho..

cpj said...

apa masalah zaira, bloggerkan ramai, pilih jer satu...tapi kenalah pilih yang masih singgle!...hehe...

zaira fitrah said...

cpj..
1 idea yg bgus 2..
err.. cmne nk cri bloger yg single ye??? haha..