FITRAH's Followers

Friday, February 05, 2010

Mat Jenin ke sy ni?

5 February 2010

kadang2 jiwa terlalu rapuh,
keyakinan mudah pudar,
semangat makin menghilang,
tp langkah perlu diteruskn,
impian perlu digapai,
xkira apa jua badai,
kepastian hanya milikNya..


dua tiga hari ni, keadaan sgt2 complicated. dgn 6 hari kelas berturut2 dan hanya sehari cuti dlm smnggu dan tidur hanya 4 jam, rsnya semua tu da cukup bt saya bengong petang ni. hehe.. tp utk tdo rs mcm mls pulak, jd sy habiskn ptg sy dgn layan movie conan serta bt outline presentation sikit2. kadang2 rs penat sgt2 tp bila teringat pasal impian atau cita2, rs mcm semangat sikit. emm rsnya bila da masuk belajar ni, sy da mula tukar perancangan hidup. Amy, roommate sy masih lg consistent dgn cita2 dia nak sambung MBBS. Mn tau sem dpn dia dpt apa yang dia nak tu kn. All the best!

sy pulak? rsnya lps je sy kenal keadaan kerja di hospital, sy da sangat xberminat utk menjadi pegawai perubatan UD41. bila da smbung belajar semula, mcm mls lak nk jadi MLT, utk menjadi pegawai sains pn mmg awal2 lg sy tak berminat. hoho.. apa sudah jd ni?
cita2 yg sy kongsi dgn arwah dulu xdpt la sy tunaikn. tak pe je rsnya. tgk kwn2 ambik MBBS pn da bt sy suka :)


nota kaki:
To jagdeesh (kmsu), Syafiah (dublin), Annur (uk), intan n liyana (uitm), ammal n sharmini (bangalore), abg wan n fizul (dentistry uitm), all the best u guys. b a gud doc.

4 comments:

mamai said...

agan-agan itu penting jika kita mahu jadikan realiti

zaira fitrah said...

sy stuju!!

日月神教-任我行 said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,性感影片,正妹,聊天室,情色論壇

揚州炒飯Penny said...

徵信社,尋人,偵探,偵探社,徵才,私家偵探,徵信,徵信社,徵信公司,抓猴,出軌,背叛,婚姻,劈腿,感情,第三者,婚外情,一夜情,小老婆,外遇,商標,市場調查,公平交易法,抓姦,債務,債務協商,應收帳款,詐欺,監護權,法律諮詢,法律常識,離婚諮詢,錄音,找人,追蹤器,GPS,徵信,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信,徵信社,徵信公司,尋人,抓姦,外遇,徵信社